Кошик
260 відгуків
+380 (44) 495-50-05
+380 (67) 181-90-86
+380 (93) 170-10-61
+380 (96) 344-71-11
вул. Бориспільська 9, корп. 64, оф. 16/2, Київ, Україна
MOBICASE ГАЛАНТЕРЕЯ ТА СТИЛЬНІ АКСЕСУАРИ
Залишити відгук

Співпраця

Оптові продажі

Компанія Mobicase  відкрита до співпраці з гуртовими покупцями та розширенням дилерської мережі. Співпраця з нами дасть Вам змогу оперативно купувати якісну продукцію за вигідною ціною. Скидка від загальноприйнятих гуртових цін становитиме до 20% — залежно від обсягів закупів і різновиду продукції, що купується.

Чому потрібно працювати з нами?

— ми є виробником.

- вироби з високоякісної шкіри.

— величезний асортимент шкір і продукції.

- швидке оформлення й оброблення замовлень.

-  індивідуальний підхід до кожного клієнта.

-  виготовлення корпоративних замовлень з індивідуальним тисненням, логотипом.

— будь-яке замовлення гуртове або роздрібне робимо та доставляємо якнайшвидше.

 

.

    Співпраця з інтернет-магазинками  

Пропонуємо  співпраця інтернет-магазинок за системою дропшипінг .

Що таке dropshipping? Це тип підприємницької діяльності, який полягає в реалізації товарів фірми-постачальника-постачальником (дропшиппером). Водночас товар вирушає безпосередньо до покупця. Прибуток дропшипера формується завдяки різниці між гуртовою ціною, яку він платить постачальнику, і роздрібною ціною, за якою продає товар клієнту.

У дослівному перекладі з англійської «drop shipping» — пряма поставка. Фірма-постачальник надсилає товар за адресою, який повідомляє дропшиппер. Дропшипперу для своєї діяльності не потрібно витрачатися на вміст офісу, складу, штату, купувати товар заздалегідь, тому Роблювач за допомогою сервісу прямих постачань ефективніше за офлайн торгівлі. Такий підхід також дає змогу заощаджувати чималу кількість часу.

Переваги дропшипінгу:

 

  • Цей різновид бізнесу не вимагає початкового капіталу, отже, дропшиппер не несе жодних ризиків. Свої гроші він віддасть тільки після того, як отримає оплату від покупця.
  • Дропшипперу не потрібна наявність складських приміщень для торгівлі, торгових залів і працівників. Все, що йому потрібно для ведення бізнесу — це комп'ютер із виходом в інтернет, щоб просувати зручним для себе способом свої товари та оформляти замовлення
  • Всі турботи щодо відправлення товару бере на себе фірма-постачальник або пункт відправлення товару.
  • Дропшипер може продавати безліч товарів одночасно та постійно розширювати асортимент, що сподобалися товарами.
  • Фірма-постачальник може відправляти товари від імені дропшипера, завдяки чому той може створити впізнавану торгову марку та рекламувати її.

 

Спільні покупки

  Все більшу популярність у наш час набирає така форма шопінгу, як спільні покупки. І нейдрено: адже, беручи участь у спільній купівлі, можна вбити відразу кількох «зайців»: заощадити гроші,  дорогоцінний час і вибрати те, що подобається саме вам, із широкого асортименту товару. Такі переваги досягаються завдяки тому, що під час організації спільної покупки об'єднується достатня кількість людей для того, щоб мати можливість закупити товар однієї групи в гуртів або безпосередньо в виробника. Отже, купуючи одяг, взуття, іграшки, товари для дому та безліч інших речей за допомогою спільних покупок, ви зможете  уникнути накруток роздрібних   реалізаторів  и  не оплачуватимете витрати продавців на оренду торгових майданчиків

   Перший і дуже істотний, плюс такий спосіб покупок — це вартість товару. Адже ціни, за якими здійснюються закупки, набагато нижчі за ринкові. Завдяки об'єднанню багатьох дрібних замовлень в один, але великий товари закуповуються за оптовими цінами. Во вторых , викономите не тільки гроші, а й час. А якщо у вас маленькі діти та багато справ — це дуже важливо. Щоб взяти участь у закупі, вам потрібно витратити лише трохи часу в комп'ютері, вибрати товар і зробити замовлення. Все інше за вас зробить організатор.

  Загалом схема організації закупівок виглядає так: покупці, які бажають придбати товар, об'єднуються в групу, організатор знаходить гуртового постачальника, учасники замовляють товари,  організатор збирає оплату та відправляє замовлення постачальнику, товари доставляються, учасники їх отримують.

 Тепер зверніть увагу схему роботи спільних закупів поетапно.

     Керує процесом спільних закупувань організатор. Це людина, у обов'язку якої входить координація закупівлі: збирання грошей з учасників, обробка та надсилання загального замовлення, отримання товару та кінцевий розрахунок з постачальником, організація транспортування, доставка та видавання товарів на руки учасниками. Найчастіше організатор також допомагає учасникам у виборі, надає допомогу охочим продати або обміняти придбану річ, якщо вона з якихось причин не дійшла.

  Необхідно враховувати, що в кінцеву вартість товару буде ввімкнена оплата доставляння — її ділять порівну між усіма учасниками. Крім того, за свої послуги організатор отримує комісію (організаційний збір). Її розмір підкреслюється в умовах закупівлі. За деяких різновидів спільних закупів може також враховуватися за вагу товару (під час замовлень із-за кордону). Після того як оплата надійшла, замовлення спрямовує постачальнику.

   Після ознайомлення з асортиментом і умовами, учасники замовляють товари. Організатор може заздалегідь встановити дату відправлення замовлення — тобто дату, коли збирання замовлень припиняється. Але здебільшого замовлення вважається зібраною повністю, коли загальна сума замовлень усіх учасників досягає мінімальної суми, передбаченої умовами роботи конкретного постачальника. Це може займати від декількох днів до одного-двох місяців.

    Потім організатор збирає оплату та відправляє замовлення постачальнику. Найпоширеніші способи оплати учасниками своїх замовлень під час спільної купівлі — переклад грошей на картковий рахунок або на електронний гаманець організатора або на банківський рахунок.Обічний вигляд оплати вибирає сам організатор (або пропонує кілька на вибір). Учасники мають перерахувати гроші організатору впродовж зазначеного ним терміну (зазвичай 2-3 дні).

     Нарешті, коли постачальник отримує оплату та збирає заведений товар, відбувається доставка. Найчастіше, організатор має укладений договір із транспортною компанією або кур'єрською службою. Ця служба відвантажує товар у зазначені терміни за адресою, зазначеною організатором. Отримавши товар, організатор сортує й формує замовлення для кожного учасника спільної закупівлі. Після того як замовлення сформовані, організатор інформує учасників про прибуття товару. Способи сповіщення водночас передбачаються заздалегідь: телефоном, через спеціальний сайт та ін. Після цього організатор передає товар учасникам. Як здійснити передавання, також обговорюється заздалегідь. Це може бути спільна зустріч у умовлену пору, роздача з дому або спеціально обладнаного пункту, кур'єрська доставка тощо.

І так,  ми досліджуємо кандидатів  на місце організатора спільних покупок  в такі регіони:

 

  • Одеська зона;                 Івано-Франковська зона;
  • Чорнкасська зона;               Полтавська зона;
  • Тернополяска зона;          Сумська зона;
  • Крим;                                     Ровенська зона;
  • Волинська зона;                Луганська зона;
  • Херсонська зона;               Донецька зона;
  • Закарпатська зона;            Ніколевська зона;
  • Чорниговська зона;            Винничка зона;
  • Цероградська зона;        Харківська зона;
  • Дніпропетрова зона;     Хмільничка зона
  • Житосвітська зона;            Львівська зона;
  • Запорожня зона;            Чорновицька зона.

З усіх питань, що виникли, щодо співпраці організатора-постачальникаолов зв'язатися з нами за зазначеними на сайті номерами.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner